Vlastní zpráva - z hodinové prezentace middleware Umbra 3 od CD Projektu na březnové konferenci GDC byla vyříznuta dvouminutová pasáž s novými záběry z "hraní" Zaklínače 3.

Ty uvozovky jsou na místě, protože vše pochází jen z editačního režimu pro vývojáře. Čili sice zde vidíme hrdinu pobíhajícího po vesnici pod skalním masivem, jako když se normálně hraje, což se dosud jinde nevyskytovalo. Dojem z krásně vyskládaných kamenných stěn dobových domečků se slaměnou střechou kazí přítomnost drátovaných obrysů veškerých objektů na scéně.

Tvůrci na tom totiž pouze publiku v San Franciscu názorně předváděli, že nechávají engine renderovat jen to, co zrovna kamera v danou chvíli může vidět (viz dřívější ukázky). Efektní nicméně je moment, kdy se odpoutá od postavy a vznese do ptačí perspektivy, díky čemuž se získá pěkný výhled na danou oblast, což určitě někdy zažijeme i v plné hře v únoru 2015.

2
1

Reklama