Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Watch Dogs na Xbox One nebudou trpět zadrháváním

Plynulost či grafika?

Jelikož je všeobecně známo, že konzole od Microsoftu měla určité potíže s rozchozením některých náročných startovních her, všichni jsou zvědaví, jak na tom budou Watch Dogs. UbiSoft sice stále neřekl, v jakém rozlišení na Xbox One poběží, protože na tom stále pracuje (naposled se v březnu spekulovalo o 960p), ale něco přeci jen naznačil.

"Plynulost je pro hratelnost a ovládání velmi důležitá, jde o oblast, ve které nechceme činit žádné kompromisy," řekl pro GamingBolt senior producent Dominic Guay.

Jinými slovy, tvůrci upřednostňují hladký chod v 30 snímcích za vteřinu, bez jakýchkoli výkyvů, na všech konzolích, kvůli čemuž jsou klidně ochotni obětovat i vizuální kvalitu hry.

Watch Dogs na obou PS4 a X1 využijí shodné řešení pro post-proces antialiasing a na každý snímek aplikují SMAA filtr, aby zahladili zubaté hrany. Jak známo, na PC bude TXAA nebo jen na kartách od Nvidia temporal antialiasing - viz nedávné video o PC efektech níže (sledujte také úterní čtyři minuty z hraní).

Poslední video o PC verzi

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Watch Dogs

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Nintendo Wii U, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments