Když CD Projekt na E3 během Microsoft konference ukazoval svého Zaklínače 3, hra běžela ve 30 snímcích za sekundu v rozlišení 900p. CD Projekt ale upozorňuje, že nejde o finální rozlišení a do finálního produktu by se mohlo ještě změnit.

Rozlišení prozradil Eurogameru John Mamais, producent Zaklínače 3.

Na Microsoft konferenci běžela skutečně verze z Xbox One, která byla v rozlišení 1600 x 900 pixelů se 30 fps. Nešlo tedy o PC verzi s nejvýkonnějšími grafickými kartami, jak bývá o prezentací her na takových konferencích obvyklé.

"Jsme pořád optimističtí v tom, že hra bude na každé platformě vypadat během optimalizace ještě lépe," řekl John Mamais pro Eurogamer. Mají cross-platform engine, takže každá optimalizační změna se projevují jak na PC, tak na PS4 a Xbox One.

Původně Zaklínač 3 na konzolích běžel v rozlišení 900p na PS4 a 720p na Xbox One, ale díky optimalizaci se dostali na 1080p u PS4 verze a 900p u Xbox One verze. A doufají, že další optimalizace umožní rozlišení 1080p také u nové konzole Microsoftu.

"To je náš cíl, mít 1080p na Xbox One. Zda to dokážeme nebo ne, to ještě nevím. Musíme z toho hardwaru vytáhnout maximum, co můžeme. Microsoft a Sony říkají, že 900p by mělo být minimum, protože mezi tím a 1080p už není vidět takový rozdíl, ale hodně se o tom v poslední době mluví. Proto je naším cílem to rozlišení zvýšit."

CD Projekt nemůže využít ani deset procent volného výkonu na Xbox One poté, co už Kinect nebude povinný pro všechny vývojáře. Zaklínač 3 bude totiž Kinect příkazy využívat pro vyvolávání kouzel.

Chtějí, aby nové konzole byly vlastně ekvivalentem grafického nastavení High na PC. PC hráči s pořádnými mašinami si ale budou moci nastavit také Ultra, které bude vypadat lépe než next-gen konzole.

Reklama