Proč F1 2014 chybí na nových konzolích?

Codemasters musejí vysvětlovat + HW nároky.

Jestli někdo nezvládl přechod na novou generaci konzolí, jsou to Codemasters, mohlo by se vyučovat v předmětech o herním průmyslu. Nemít totiž ani rok po uvedení konzolí na trh připravenou verzi hry právě pro ně je trestuhodné.

Po potvrzení, že F1 2014 bude opět pouze pro PC, PS3 a X360, se fanoušci formulí sesypali na britského výrobce jako vosy na med. Slib dalekého F1 2015 je totiž zdaleka neuspokojil a chtějí znát odpověď, proč si na té nové mašince v obýváku letos nezajezdí.

"Víte, děláme opravdovou nextgen hru a připravujeme pro ni zbrusu nový engine. Celý herní zážitek přeprogramováváme úplně od nuly a proto nejsme schopni verzi pro PS4/X1 letos vydat," omlouvá se firma na dodatečném blogu a hned přihazuje slova o vylepšení fyziky, umělé inteligence i grafiky.

Už jste to někdy slyšeli? Nemýlíte se, přesně to samé Codies vykládali na jaře u podobného mezidílu GRID Autosport, jelikož pro plnohodnotný GRID 3 ještě neměli engine.

Nepotěšili moc ani tím, že PC verze F1 2014 poběží na shodném enginu jako X360 a PS3, čili nevyužije silnějšího hardwaru, což je vzhledem k okolnostem a umíráčku starého enginu celkem i logické.

A kdo si v minulém ročníku oblíbil klasický obsah, rozumějte ten historický, letos na něj musí zapomenout: tvůrci ho totiž z letošního dílu vyhodili a soustředí se hlavně na změny v pravidlech, možná ho vrátí až v příštích ročnících.

0

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (3)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna