Demonstrace enginu Mount and Blade 2: Bannerlord

Pět minut o tom, proč je opravdu výkonný.

TaleWorlds Entertainment si na poklidnou neděli připravili deníček, v němž předvádějí nový herni engine vlastní výroby a jeho jednotlivé funkce. Vysvětlují, jak jim jeho ušití přesně na míru potřebám poskytuje flexibilitu při vývoji této očekávané historické simulace/strategie. Všechno také bude dostupné autorům modifikací.

"Jedním z našich požadavků pro Bannerlord bylo oproti prvnímu Mount and Blade rapidně vylepšit grafiku i animace, aniž bychom však obětovali hratelnost nebo výkon. Proto naši programátoři přichystali výkonný engine, který uspokojí naši touhu po rozlehlejších mapách či komplexnějších bitvách se stovkami jednotek, které se v reálném čase chovají různě a nezávisle na druhé," říkají tvůrci.

Terén mapy může být v přizpůsobitelném editoru náhodně vygenerován nebo importován z obrázku, stejně jako materiály nanesené v různých vrstvách na sobě (zemina, tráva, skály, sníh atd.). Výsledkem je 200 kilometrů rozlehlé území s horským masívem, větším než v předchůdcích, navíc i s vodními plochami upravitelnými za chodu. Pohrát si budete moci i s počasím: mlhou, větrem, paprsky slunce či dodatečnými efekty. Zajímavé je i umísťování vegetace s různou hustotou nebo sázení stromů, kdy je les otázkou pár vteřin.

Sledujte také nedávné screenshoty se značným grafickým pokrokem.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (3)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna