Procházka po základně na planetě ze Star Citizen

Není zdaleka jen o vesmíru.

Chris Roberts na CitizenCon 2014 předvedl vůbec první delší demo toho, jak bude vypadat modul hry odehrávající se na povrchu. Po přistání na planetu budou hráči moci opravit svou loď, obchodovat nebo si vybrat příští misi. Jiný FPS modul má být kombinací grafiky Crysis s příběhem a vše to dohromady vytvoří persistentní univerzum, ale ne dříve než v roce 2016.

Star Citizen také bude podporovat technologii TressFX od AMD. Níže ještě nová reklama:

Reklama

Související obsah

PovinnostRECENZE Half-Life: Alyx

Už nic nestojí mezi vámi a zážitkem.

O multiplayeru Microsoft Flight Simulator 2020

Objasněny režimy či technologie.

Hardwarový týdeník hráčů - 12/2020

Zvuková karta pro hráče, AMD zvyšuje náskok, notebook Asus...

Koronavirus neovlivní start PlayStation 5 ani Xbox Series X

Ale co startovní hry? Vyjádření Microsoftu a Sony.

Také na webu...

Hardwarový týdeník hráčů - 12/2020

Zvuková karta pro hráče, AMD zvyšuje náskok, notebook Asus...

Nalezen plakát na kampaň Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered

V souborech posledního updatu loňského dílu.

Unikl termín Dark Pictures: Little Hope

Už docela brzy + další info, obal.

O multiplayeru Microsoft Flight Simulator 2020

Objasněny režimy či technologie.

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna