Odklad Project CARS na jaro 2015 oficiálně potvrzen

Ztráta pro Vánoce + zdůvodnění.

Hrám jako DriveClub, Forza Horizon 2 a The Crew se bude koncem roku lépe dýchat. Jakkoli mají jen společný žánr a většinou tolik nesázejí na realistickou simulaci, což platí spíš pro F1 2014 a Asseto Corsa (mimochodem aktuálně vydané ve verzi 1.0 - připravujeme recenzi).

Ambiciozní komunitou tvořené závody Project CARS pro PC, PS4 a X1 byly odloženy z přeplněné půlky listopadu na 20. března 2015.

10

Píše se to v neveřejné části diskusního fóra na oficiální stránce, kam mají přístup jen přihlášení podporovatelé projektu, viz vytípaný důkaz výše. Citují to weby jako PCGamesHardware, GameReactor, NowGamer a další, které jako dúvod jmenují klasickou potřebu hru více optimalizovat a doladit. Studio Slightly Mad se prý má k změne termínu vyjádřit později během dne, i jak to bude s Wii U verzí původně plánovanou až na zimu.

Update 15:20 - od Cenegy právě dorazila oficiální tisková zpráva v češtině, mluvící neurčitě jen o jaru 2015:

Společnosti Slightly Mad Studios a BANDAI NAMCO Games Europe S.A.S dnes oznámily, že přesouvají vydání hry Project CARS pro PlayStation 4, Xbox One a PC na jaro 2015. Díky tomu nebude muset tento titul bojovat s množstvím zavedených sérií, které tradičně dominují předvánoční sezóně, a vývojáři ze Slightly Mad Studios navíc získají další čas na vylepšování a ladění svého revolučního závodního titulu nové generace, na jehož tvorbě se podílela komunita více než 85 000 fanoušků a skutečných profesionálních jezdců.

„Naším cílem vždy bylo vytvořit výrazný titul, který by splňoval všechna přání a touhy milovníků závodních her z celého světa; hru, jejíž funkce i obsah by určovala přímo samotná komunita a která by přinášela množství nezapomenutelných a jedinečných zážitků,“ řekl Ian Bell, vedoucí studia ze Slightly Mad Studios. „Rozhodnutí změnit datum premiéry nebylo snadné, ale náš výtvor se díky tomu dočká většího úspěchu a pozornosti. Navíc nám to umožní jej ještě více vyšperkovat a dosáhnout tak ve všech směrech oné vysoké úrovně, kterou od něj společně se všemi hráči očekáváme a požadujeme. Nesmírně se těšíme, až za pár měsíců uvidíte, co všechno jsme pro vás přichystali.“

Project CARS hodlá být nejrealističtější, nejkrásnější, nejpůsobivější a z technického pohledu nejvyspělejší závodní hrou světa. Na jejím financování se podílela nadšená komunita, která se také účastnila samotného procesu vývoje a určovala, co by měl nejlepší závodní titul všech dob obsahovat. Project CARS tedy nabízí nejširší výběr tratí ze všech moderních závodních her, bohatou škálu různých motosportů, režim volné jízdy i autentickou kariéru, naprosto špičkovou grafiku i ovládání, dynamické efekty různých denních dob a počasí a celou řadu komunitních funkcí a možností propojení, díky nimž nechává veškerou konkurenci daleko za sebou.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (17)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna