Elder Scrolls Online na PS4/Xbox One nebude jen port PC verze

Bethesda vysvětluje, proč muselo být vydání oddáleno.

Vydání PS4 a Xbox One verze Elder Scrolls Online bylo oddáleno a na počátku roku 2015 se máme dozvědět o těchto předělávkách více informací. Odhalil to šéf projektu Matt Firor na blogu hry.

Hra měla původně vyjít v červnu, ale Bethesda v květnu oznámila půlroční oddálení vydání.

1

"Pracujeme na Xbox One a PlayStation 4 verzích ESO. Už jsou hratelné a zábavné, ale pořád máme spoustu práce, než budou vydány," píše na blogu.

"Zejména se chceme přesvědčit, že naše dva nejdůležitější systémy ve vývoji - Justice systém a Champion systém - budou také v konzolových verzích. Tyto dva systémy přidají do hry obrovské množství obsahu."

"Také je důležité poznamenat, že Xbox One a PS4 verze hry nebudou pouhý port PC/Mac hry. Museli jsme kompletně nahradit PC uživatelské prostředí specifickým pro konzole, ovládání znovu navrhnout pro hraní na gamepadu. Také jsme přidávali voice chat a plnou integraci s XBL a PSN."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (6)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna