Parádní filmeček ze skoro třímilionového DayZ

Za úspěch prý vděčí hlavně YouTube a Twitch.

Fanouškovské dílo od Eternum Pictures:

Producent této české zombie onlinovky Brian Hicks od Bohemia Interactive dnes prohlásil, že už se ji prodaly téměř tři miliony kusů (bez 100 tisíc). A to přitom měla nulový marketingový rozpočet.

"Proto bych řekl, že za slávu DayZ vděčí dvěma věcem. Jednak tomu, jak Dean Hall objíždí všemožné herní výstavy a komunikuje s publikem. A hlavně službám YouTube a Twitch, ty jsou hybatelem celého úspěchu," prohlásil v rozhovoru pro PCGamesN. S odvoláním na momenty, kdy prý bylo DayZ na Twitch dokonce populárnější než DoTA, League of Legends či StarCraft, s nějakými 62 tisíci souběžnými diváky, třikrát více než jich v tu dobu přímo hrálo.

Otevřený svět prý upoutává pozornost lidí, kteří živě vysílají na internet, protože jim dovoluje vyprávět unikátní příběhy. Disponují nástroji, aby si vytvořili vlastní příběh, když hra není lineární a pojednává o přežití.

Samotný Hicks má v DayZ nahráno přes tři tisíce hodin, přesto vyloženě nesnáší, pokud ho někdo nachytá na švestkách, zabije ho, sebere mu veškeré těžce nashromážděné vybavení nebo mu dá na ruce pouta a nechá ho v pustině pomalu zemřít. Tyhle děsivé zážitky prý poskytují neuvěřitelně vysokou hodnotu pro zážitky. A Černarus s kompletní svobodou v lesích a polích je dle producenta rájem pro psychopaty, kteří s vámi nechtějí obchodovat, ale prostě vás jen zavraždí, když jim zkřížíte cestu. O tom má být celé kouzlo hry. Souhlasíte s tímto názorem?

Reklama

Přeskočit na komentáře (7)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (7)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna