If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Laviny a sníh do Rise of the Tomb Raider se dělaly půl roku

Lákavé detaily.

Časopis Game Informer zveřejnil vývojářský deníček, z nějž jsme se dozvěděli nové informace o této vánoční xboxové exkluzivitě nad rámec dřívějšího preview.

Velkou péči věnují Crystal Dynamics sněhu: jen na jeho technologii pracovali po dobu šesti měsíců. Drobné vločky tak budou poletovat ve sněhu, ten se bude na zemi shrnovat, postavy se mají brodit závějemi, ze stěn se bude drolit led a spadnout může dokonce i lavina.

Veškerá zvířata zanechají ve sněhu stopy, které můžete používat k jejich pronásledování, ale musíte si pospíšit, protože nově napadlý sníh je rychle zakryje.

Zavedou vás takto třeba do hrobek, z nichž některé budou hlídány různými strážci - zatím víme jen o jediném typu, kterým je obrovský sibiřský medvěd. Setkání s ním v úvodu hry nepřežijete, takže se na místo musíte vrátit později s lepší výbavou.

Potvrzeno bylo také střídání dne s nocí, které souvisí s hratelností, protože určitý typ vlka (typického nepřítele pro Laru v celé sérii) půjde ulovit například jen v noci.

Pro větší pestrost ve hře zavítáte vedle Sibiře do druhé lokace, které tvůrci říkají Oasis, ale zatím se neví, kde na zeměkouli se nachází.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Rise of the Tomb Raider

PS4, Xbox One, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments