Praha opravdu byla inspirací pro Bloodborne

+ prodloužení soutěže.

Pokud vám při hraní této PS4 exkluzivity připadalo, že je prostředí nějaké povědomé, jako když se večer procházíte uličkami Starého města či Malé strany, nepletli jste se.

Praha skutečně posloužila tvůrcům Bloodborne jako inspirace pro gotickou architekturu ve hře. Tento týden to potvrdil otec série Souls z From Software, slavný designér Hidetaka Miyazaki, pro deník The Guardian:

"Díky své práci jsem se dostal do míst, která jsem ještě nenavštívil. Mohl jsem tak zažít různé nové věci, což je důležité pro inspiraci, odkud čerpat. Při průzkumu lokalit do Bloodborne jsem spolu s naším týmem navštívil Českou republiku či Rumunsko a popíjel v jejich majestátním prostředí, ale inspirace se brala i z míst bližších Japonsku."

Nechce se ani pomyslet, jak by reagoval takový Martin Zavřel, kdyby se dozvěděl, že do Prahy dorazí jeho idol - asi by byl schopen kvůli tomu kempovat týden na letišti... :)

Jinak stále probíhá čtenářská soutěž. Do ní už přišlo tolik vydařených povídek, že pro nás bude velmi obtížné vybrat tu nejlepší, takže vyhlášení může trvat déle a konání soutěže prodlužujeme. Rozhodli jsme se také, že většinu povedených povídek na stránkách EG zveřejníme, ať si také počtete. Hra Bloodborne se dá koupit z Alza.cz.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (31)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna