Microsoft opět gratuluje Sony, tentokrát k Bloodborne

Nic se nemá přehánět.

1

Zakopat válečnou sekyru a přenést se na chvíli přes všechny vzájemné spory, honbu za exkluzivními hrami/DLC či probíhající cenovou válku v obchodech je jistě chvályhodné. Na druhou stranu platí, že nic by se nemělo přehánět.

Šéf xboxové divize v Microsotu, Phil Spencer, opět na svém Twitteru pogratuloval Sony k úspěchu s PS4 exkluzivitou Bloodborne (koupit na Alza.cz). Ta se dle dat od NPD stalo druhou nejprodávanější krabicovkou v USA za březen, hned po Battlefield Hardline a před GTA 5 PS4/X1 (celý žebříček).

"Je skvělé, že se Bloodborne prodalo přes milion kusů. S novými značkami to bývá obtížné, gratuluji," napsal.

Stalo se tak už poněkolikáté v poslední době (minule v lednu), zatímco obráceně od Sony směrem k Microsoftu taková veřejná slova chvály neletěla snad ještě nikdy, ačkoli příležitosti určitě byly. Třeba při vítězství Xbox One nad PS4 v USA před Vánocemi. Možná to Sony přišlo divné, tvářit se jako by nic, když mezi firmami jinak zuřil velice tvrdý boj o nové zákazníky, někdy až za hranou?

Samozřejmě se ihned vyrojily sarkastické komentáře například na téma, že asi Spencer touží jít pracovat do Sony, nebo že moc dobře ví, o čem mluví s ohledem na říjnové Sunset Overdrive na X1, postačí však jedno video:

Níže ještě citace kompletní tiskové zpráva v češtině o tom milionu kusů Bloodborne (tipy pro začátečníky), obdržená dodatečně od domácí pobočky Sony:

Společnost Sony Computer Entertainment Inc. oznámila, že hra Bloodborne, exkluzivně dostupná na PlayStation 4 (PS4), dosáhla 5. dubna 2015 prodejnosti více než 1 milion kusů na celém světě (zahrnuje počet her prodaných na Blu-ray Disc™ a verzí ke stažení prodávaných prostřednictvím obchodu PlayStation Store. Údaje v Japonsku shromážděné v období od 26. března 2015 do 5. dubna 2015, v Asii v období od 24. března 2015 do 5. dubna 2015, v Severní Americe v období od 24. března 2015 do 4. dubna 2015, v regionech s televizním systémem PAL v období od 25. března 2015 do 4. dubna 2015).

Tato fanoušky zbožňovaná hra na hrdiny (RPG) vtáhne hráče do děje plného strašidelných míst obývaných hrůzostrašnými netvory a představí jim svět nových možností, které zapůsobí na milovníky her pro více hráčů. Bloodborne, hra, která si vysloužila uznání za výjimečné umělecké zpracování a maximálně pohlcující děj, sklízí i nadále obrovský úspěch mezi hráči na celém světě a přispívá k rozvoji platformy PS4.

„Bloodborne pro nás představovala novou výzvu a naším cílem bylo vytvořit hru, která by plně využila výkonnost PS4," řekl Shuhei Yoshida, prezident společnosti Sony Computer Entertainment Worldwide Studios (SCE WWS). „Jsem skutečně nesmírně potěšen, že takové množství hráčů si naplno vychutnává neuvěřitelně bohatý a propracovaný svět, nádhernou melancholickou atmosféru a plíživě vzrůstající napětí, příznačné pro hru Bloodborne. SCE WWS bude i nadále přinášet fanouškům nové vzrušující hry, které jim nabídnou spoustu skvělých zážitků plných zábavy, jakou lze zažít jen na PS4."

Hra Bloodborne v režii SCE JAPAN Studio a From Software, které již v minulosti spolupracovaly na oceněné hře Demon's Souls, se hrdě vrací ke svým kořenům s důrazem na nelítostný boj, nové vzrušující zážitky ze hry pro více hráčů a objevování nepoznaných dimenzí. V příběhu o osudu města Yharnam se hráči mění na lovce netvorů.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (14)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna