Staré díly NFS se prodávaly mnohem lépe než ty poslední

Dozvuky včerejšího oznámení.

Včerejší představení rebootu Need for Speed patřilo do kategorie těch, kdy se už něco za každou cenu oznámit musí, ale zároveň se ještě o hře nesmí říct nic konkrétního, protože pak by nebylo čím překvapit na E3.

V tuto chvíli je proto cenný každý drobek, který o hře někdo utrousí - jako třeba přiznání výkonného producenta z Ghost Games pro GameSpot:

"Série Need for Speed před deseti lety se prodávalo mnohem více kopií, než kolik se jich prodává nyní. Díky tomu existuje obrovský potenciál, kam můžeme růst, když máme k dispozici známou a silnou značku. Musíme se ale zlepšovat, protože nesoupeříme jen s jinými závodními hrami, ale také s televizí, Facebookem a jinými typy zábavy."

Když víme, proč se EA raději nikdy nechlubili odbytem minulých dílů NFS Rivals či Most Wanted z 2012, a proč růstové tabulky v Excelu mohou trhat rekordy, nastal prostor ještě k dalšímu ohlédnutí:

"Uvědomujeme si, že příběh v NFS: The Run rozhodně nepatřil mezi ty nejlépe odvyprávěné ve hrách. V příštích dílech NFS příběh úplně chyběl, takže ho chceme uchopit velmi inovativním způsobem. Více vám k tomu zatím neřeknu."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (9)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna