Včerejší představení rebootu Need for Speed patřilo do kategorie těch, kdy se už něco za každou cenu oznámit musí, ale zároveň se ještě o hře nesmí říct nic konkrétního, protože pak by nebylo čím překvapit na E3.

V tuto chvíli je proto cenný každý drobek, který o hře někdo utrousí - jako třeba přiznání výkonného producenta z Ghost Games pro GameSpot:

"Série Need for Speed před deseti lety se prodávalo mnohem více kopií, než kolik se jich prodává nyní. Díky tomu existuje obrovský potenciál, kam můžeme růst, když máme k dispozici známou a silnou značku. Musíme se ale zlepšovat, protože nesoupeříme jen s jinými závodními hrami, ale také s televizí, Facebookem a jinými typy zábavy."

Když víme, proč se EA raději nikdy nechlubili odbytem minulých dílů NFS Rivals či Most Wanted z 2012, a proč růstové tabulky v Excelu mohou trhat rekordy, nastal prostor ještě k dalšímu ohlédnutí:

"Uvědomujeme si, že příběh v NFS: The Run rozhodně nepatřil mezi ty nejlépe odvyprávěné ve hrách. V příštích dílech NFS příběh úplně chyběl, takže ho chceme uchopit velmi inovativním způsobem. Více vám k tomu zatím neřeknu."

Reklama