Kostely do Kingdom Come zabraly grafikovi rok práce

Deníček, jak pracně se vytvářejí.

Většinu informací o příští zásadní aktualizaci alfy či plánech na E3 jsme už věděli, přesto si můžete poslechnout dlouhý monolog Dana Vávry o tom, co vše momentálně chystají:

Přepis všeho z tohoto vývojářského deníčku přinesla domácí fanstránka, odkud si s dovolením vypůjčíme pasáž týkající se tvorby kostelů pro Kingdom Come:

V závěru videoupdate dostal slovo Jakub, představený cechu grafiků Warhorse, který vás seznámí s grafikou hry, modelací krajiny a s detailním popisem lokality - konrétního kostela, na kterém předvede velmi propracovanou grafickou koncepci, podle které vzniká výsledný model budovy a fotorealistický dojem, který už teď hře nelze upřít. Nejzajímavějšími pasážemi je popis modelování krajiny pomocí Cry Engine, texturování pomocí několika vrstev různě detailních textur, modelace trávy (přes 70 druhů různých rostlin), křoví (přes 10 druhů křovisek) a stromů (přes 9 typů), jejichž modely jsou všechny ručně tvořené a práce na jednom takovém stromě zabere až 3 týdny pracovního času zkušenému grafikovi. Jakub zde představí rovněž další objekty a jejich tvorbu, jako jsou kameny, plaňky a jiné volně ležící objekty a nebo třeba náhrobky, tvořené podle skutečných předloh (středověký kostel v Úžicích). Potom už se vše točí kolem přestavovaného kostela ze hry s malým hřbitůvkem, kde Jakub s Danem detailně rozebírají koncepci modelování, technologii a zdroje (opět například středověký kostel v Úžicích), ze kterých autoři čerpali potřebné podklady pro tvorbu. Jakub s Danem pěkně popisují způsob zpracování těchto informací, konzultaci s historiky a odborníky a celkový postup při tvorbě například právě sakrálních staveb, kterých prý ve hře bude zhruba šest. Dan krom jiného podotýká, že práce na jedné takové stavbě trvá grafikovi zhruba měsíc, což znamená, že modelováním kostelů ve hře Kingdom Come: Deliverance stráví grafik celý rok práce (!).

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (15)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna