Proč bude XCOM 2 jen na PC?

Tvůrci vysvětlují pohnutky.

Po úterním oznámení a dalších detailech promluvili vývojáři z Firaxisu o tom, proč vlastně XCOM 2 míří pouze na PC, když minulý díl byl i pro předešlou generaci konzolí.

"Máme s hrou velmi ambiciozní cíle a abychom jich dosáhli, musíme využít veškerých znalostí a zkušeností studia. A ty jsou především v PC, to je náš domov, který je pro nás komfortní zónou", vysvětlil kreativní ředitel Jake Solomon pro IGN.

Na interních schůzkách prý řešili, že by na PS4/X1 muselo být odlišné uživatelské rozhraní, nejen pro ovládání, ale i pro lepší viditelnost textů na televizi z gauče. To vše by vyžadovalo dost práce navíc a ohrožovalo by to prý sílu jejich vize. Soustředit se nyní jen na PC prý dává největší smysl.

Z tvůrců tedy asi nedostaneme přiznání, zda se minulý díl neprodával na konzolích tak báječně, aby to za tu námahu stálo. Zato však otevřeně hovoří, že konzolový port XCOM 2 do budoucna úplně vyloučen není. A že PC verzí se zabývají jako tou první, což zní docela pro majitele PS4/X1 docela nadějně.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Hardwarový týdeník hráčů - 12/2020

Zvuková karta pro hráče, AMD zvyšuje náskok, notebook Asus...

Nalezen plakát na kampaň Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered

V souborech posledního updatu loňského dílu.

Unikl termín Dark Pictures: Little Hope

Už docela brzy + další info, obal.

O multiplayeru Microsoft Flight Simulator 2020

Objasněny režimy či technologie.

- komentáře (8)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna