Bethesdu stížnosti na grafiku Fallout 4 nezajímají

Jak to interpretovat?

Nejen v naší redakční anketě s názory na trailer a u srovnávacího videa se to hemžilo kritikou vizuální stránky Fallout 4. V podstatě toho je za uplynulý týden plný internet a nelze říct, že by to bylo neoprávněně.

Co na tyto negativní ohlasy říká Pete Hines, marketingový šéf Bethesdy, která si dala s videem určitě spoustu práce a teď musí vše těžce snášet, protože to byla první konfrontace dlouholeté práce za oponou s pohledem zmlsané veřejnosti?

"Nehodlám věnovat ani špetku času či mé energie na to, abych se staral, co si někdo myslí. Hra vypadá úžasně, netuším, na co se [kritici grafiky] vlastně dívali," napsal na Twitteru.

Na jednu stranu takové prohlášení může vyznít trochu arogantně, jako že tvůrce vůbec netankuje zpětná vazba od potenciálních zákazníků. To je v přímém kontrastu s běžně uznávanými pravidly, kdy by autoři jakéhokoli obsahu či PR manažeři měli zachovat klidnou hlavu v reakcích a nenechat se ničím rozhodit, což někdy bývá těžké. Naopak, nyní v éře Early Access a naslouchání komunitě, se razí, že by měli správně být vděční za každý názor hráčů a vřele jim za něj poděkovat, protože jinak to není "moderní" přístup k vývoji.

Nicméně Pete Hines činí jediné, co je v jeho exponované pozici možné - zvlášť teď se spoustou práce před E3, a je kladem, že mluví na rovinu. Protože kdyby se měl zabývat (zdržovat) každým jednotlivým křiklounem na sociálních sítích, asi by se z toho musel dočista zbláznit. Ani nikdo nemůže doufat, že by nějaký hater měl vliv na tak zásadní věci ve hře, vývojáři ať se radši dál drží své vize. Mohlo by to pak ovlivnit vývoj celého Fallout 4 (koupit na Alza.cz) či průběh E3 konference Bethesdy pro všechny ostatní, kteří si ještě se soudy počkají.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (45)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna