Jak vznikal tropický ostrov do Arma 3?

Vývojáři nám odpověděli.

Vlastní zpráva - Když Bohemka v polovině týdne ohlásila nový terén Tanoa pro Arma 3, tipovali jsme to dle traileru na Fidži. Podobné ostrovy v Tichomoří totiž nejsou vždy jen rájem ve stylu Bora Bora či podobných dovolenkových destinací s nádhernými atoly a okolními lagunami, jak to mají často hráči zafixováno ze série Far Cry 3 či Crysis 1, vyskytují se na nich i podstatně méně atraktivní oblasti či ty poznamenané činností domorodců.

Nyní nám PR manažer Korneel van 't Land z domácího studia objasnil, jak vlastně tento tropický ostrov do hry vznikal. To se hodí vědět i kvůli důvěrně známé anabázi s dřívějším focením podkladů v Řecku pro původní hru a následným dlouhým vězněním dvou vývojářů.

"Členové týmu Arma 3 nedávno skutečně pro inspiraci navštívili Fidži, které má z geo-typické perspektivy naší Tanoa nejblíže. Každopádně, uspořádání ostrova ve hře bude kompletně fiktivní, nesnaží se kopírovat skutečnost ani o poměr 1:1 v rozloze," řekl Eurogameru.

Také jsme se od něj dozvěděli, že tento velký datadisk se příští rok bude jmenovat nějak jinak než Tanoa, oznámí ho až někdy později.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna