Fallout 4 je o svobodě a detailech, ne o nejhezčí hře všech dob

Razí to Bethesda.

Tvůrce hry zjevně pořád trápí některé negativní reakce na grafiku z počátečního odhalení před E3, takže nový oficiální videorozhovor koncipovali tak, aby tuto věc jednou provždy smetli ze stolu. Vysvětlují v něm, jak jsou pro ně klíčové různé detaily,

"Snažíme se vymačkat z vizuálu Fallout 4 co nejvíce, jak to jen jde. Zároveň si ale uvědomujeme, že neděláme něco, co si pouze klade za cíl být nejhezčí hrou všech dob. To určitě není naším hlavním cílem," přiznal šéf komunikace Bethesdy Pete Hines pro GamesRadar.

Důležitější prý je mít masivní interaktivní svět, kde můžete hovořit s lidmi, vybrat si svou cestu hrou, a aby všechno, na co narazíte, mělo svůj význam i smysl. Nechtějí prý obětovat všechny tyhle věci jen kvůli hezčí grafice. Tu prý má dneska skoro každá hra na trhu, ale mnohé z nich nemají "paměť", aby vaše činy měly na prostředí vliv.

1

Srovnávání s tituly typu jako např. Batman: Arkham Knight by prý bylo nefér, protože v nich se nedá dělat úplně to samé. Cílem vývojářů Bethesdy je, aby když rozloží herní svět v reálném čase, mohli jste v něm vše sebrat a nešlo jen o obyčejnou texturu. Vylepšený Gamebryo engine obsahuje podporu fyzikálně založeného renderování i volumetrického nasvícení, což se projeví např. na počasí, že třeba takový opar bude uvěřitelnější, jindy bude slunce prosvítat jen drobnými mezerami mezi mraky a vše dokáže hodně pomoci celkové atmosféře.

Fallout 4 vyjde 10. listopadu pro PC, PS4 a X1 - rezervujte na Alza.cz, vše o hře v kompletním pokrytí EG.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (36)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna