Jak se vytváří Jižní Pacifik do Arma 3?

Deníček o zrodu ostrova Tanoa.

Bohemia Interactive Studio dnes odpoledne vypustilo první vývojářský deníček, ve kterém se věnují zbrusu novému prostředí do příštího datadisku pro vojenskou simulaci Arma 3. Volba terénu je pro tuto sérii vždy velmi důležitá, protože se pak od něj odvíjí obsah po mnoho let jak od tvůrců hry, tak od komunity. Ve videu se dozvíte, jak se o prostředí rozhodovalo a proč to není pouze tropický ráj. Vedle kanceláří studia v Mníšku pod Brdy uvidíte i pár záběrů z návštěvy tichomořského ostrova Fidži, kam se dva designéři prostředí vypravili nasbírat referenční materiály.

Podrobněji jsme se tomu věnovali v tomto a hlavně tomto článku, zatím nepojmenovaný přídavek vyjde někdy příští rok.

Reklama

Související obsah

Xboxový boss kritizuje PS5 od Sony: Nextgen exkluzivity jdou proti smyslu hraní

Ostrý výrok z Microsoftu + o brždění starým hardwarem.

Na Mafia 1 remake dělá v Brně a Praze až 200 lidí

Insiderské drobky od bývalého zaměstnance 2K Czech.

Far Cry 6 už i v renderovaném filmečku

Tatínek učí synátora, jak s granátem.

Oficiální teaser Far Cry 6 reaguje na páteční únik

+ domněnky o prequelu trojky a mladém Vaasovi.

Také na webu...

Far Cry 6 už i v renderovaném filmečku

Tatínek učí synátora, jak s granátem.

Bojový sport UFC 4 konečně představen od EA Sports

+ nečekaně brzký termín, trailer, detaily.

Na Mafia 1 remake dělá v Brně a Praze až 200 lidí

Insiderské drobky od bývalého zaměstnance 2K Czech.

- komentáře (11)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna