Jak se vytváří Jižní Pacifik do Arma 3?

Deníček o zrodu ostrova Tanoa.

Bohemia Interactive Studio dnes odpoledne vypustilo první vývojářský deníček, ve kterém se věnují zbrusu novému prostředí do příštího datadisku pro vojenskou simulaci Arma 3. Volba terénu je pro tuto sérii vždy velmi důležitá, protože se pak od něj odvíjí obsah po mnoho let jak od tvůrců hry, tak od komunity. Ve videu se dozvíte, jak se o prostředí rozhodovalo a proč to není pouze tropický ráj. Vedle kanceláří studia v Mníšku pod Brdy uvidíte i pár záběrů z návštěvy tichomořského ostrova Fidži, kam se dva designéři prostředí vypravili nasbírat referenční materiály.

Podrobněji jsme se tomu věnovali v tomto a hlavně tomto článku, zatím nepojmenovaný přídavek vyjde někdy příští rok.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (11)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna