S moc díly Need for Speed se to přehánělo

Uznal producent.

Když neustále dostáváte stejnou otázku, proč zavedenou sérii rebootujete, musíte mít připravenou celou řadu odpovědí. Opakováním jen jedné a té samé byste se do médií nedostali, navíc by byla nuda jet jako kolovrátek každý týden na nějaké výstavě tu naučenou frázi.

Výkonný producent Marcus Nilsson ze studia Ghost Games proto v rozhovoru pro časopis OXM přišel s novým pohledem na věc, který si při oznámení hry nemohl dovolit.

Přiznal, že Need for Speed v minulosti vycházelo příliš často a bylo to pro publikum až podivné: "Vydat Need for Speed: The Run pouhých šest měsíců po koncepčně odlišném Need for Speed: Shift bylo matoucí. Nejen, že to saturovalo značku, ale také v tom měli hráči hokej."

Narážel na všechny ty odbočky, různé jízdní modely a nový díl podzim co podzim. Nic z toho prý značce NFS neprospělo.

Aby tenhle problém EA napravili, nechali sérii rok spát a restartují ji s letošním pokračováním, které vyjde v listopadu. Vrátí se do něj i vůz BMW M3 E46 z původního Most Wanted, který bude navíc široce přizpůsobitelný. Hráči s předobjednávkou k tomuto vozu dostanou předčasný přístup.

1

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (13)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna