Proč musí být Need for Speed stále online?

Neuhádnete to - kvůli lajkům.

Období, kdy jsou všichni na dovolené nebo u vody, si EA takticky vybrali k nepopulárnímu oznámení, že letošní díl Need for Speed bude vyžadovat permanentní připojení k internetu.

Což o to, dalo se to i čekat kvůli zakomponování Autolog systému už do dvou minulých dílů. Co však stoprocentně neuhádnete, je jeden z hlavních důvodů pro toto rozhodnutí:

"Ve hře je nový systém snapshotů, který snímá obrázky vašeho hraní v různých momentech. Ty se pak posílají na síť NFS, kde je ostatní závodníci mohou olajkovat a tyto lajky se pak vrátí do vaší hry prostřednictvím herní měny. Čili ve hře pokročíte dál za to, že nasdílíte své fotky," vysvětlil výkonný producent Marcus Nilsson z Ghost Games pro OXM to, co asi vyvolá bouři nevole, ale pro výrobce je to výhodné, že takto se bude hra virálněji šířit mezi lidmi.

Podle něj bude mít Autolog v tomto dílu Need for Speed lidštějští tvář, má s vámi jednat jako s kamarádem a být součástí celého vyprávění. Sledujte také sobotní první video z hraní, níže další nahrávka z Kolína:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (15)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna