Crackdown 3 může být limitováno vaším poskytovatelem připojení

Varování dopředu.

Po úžasném tech-demu destrukce města a následných detailech o fungování multiplayeru nadšení postupně vychládá, když na povrch vyplouvají další a další informace o tom, v čem může být zakopán pes.

Shannon Loftis, globální manažerka vydavatelství Microsoft Studios nyní uznala za vhodné zdůraznit věc, která mnohým přijde jako samozřejmost, ale ne každému automaticky dojde, zvlášť pokud o sítích nic netuší:

"Můžeme garantovat, co odejde z našeho datového centra v určitém stavu, ale už nemůžeme ručit za to, co se s tím stane mezi datovým centrem a domácností koncového zákazníka, hráče na Xbox One," naráží na nutnost rychlého připojení 2 - 4 megabity, tedy čtyřikrát lepšího než vyžadují jiné online FPS.

Pro Game Informer také uvedla, že na straně klienta je kód, který ověřuje, aby vše zůstalo synchronizované, aby všichni hráči viděli ve hře to samé a aby to běželo plynule.

Pokud připojení na cloud (vzdálená soustava Xbox One pro výpočty veškeré fyziky ve hře) ztratíte, ať už svou vinou (kvůli svému poskytovateli připojení neschopnému zajistit potřebný datový tok) nebo kvůli pádu cloudu (chyba na straně Microsoftu), Crackdown 3 se vypne stejně jako kterákoli jiná hra, když vás vykopne z mulťáku kvůli problémům s konektivitou.

Naštěstí u nás v ČR jsme na tom s kvalitou internetového připojení oproti zbytku světa velice dobře, ale třeba v USA bude jistota funkčnosti Crackdown 3 riskantnější, viz nový průzkum:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (4)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna