Proč budou moddeři naprosto nadšení z XCOM 2?

Půjde přidat i třeba coop.

Sami vývojáři byli překvapení, když si moddeři vzali XCOM: Enemy Unknown a vznikl epický mód The Long War. Hlavní designér se nechal slyšet, že nechápe, jak to moddeři dokázali. Hlavní programátor Ryan McFall zase řekl: "Vím, jak to udělali. A je to trochu děsivé."

XCOM: Enemy Unknown totiž vůbec nebylo na modování přizpůsobeno a o to úžasnější je, co šikovná komunita s hrou dokázala. Rozhodli se proto, že pro XCOM 2 udělají celý proces jednodušší. Nejenže bude pokračování modování umožňovat, ale také modderům nabídnou řadu nástrojů, které ho usnadní.

"Na Steamu nabídneme nástroje, které dostane každý s tím, když si hru koupí," říká McFall. "Funguje to podobně jako mod tools pro Civilizaci." Aby toho nebylo málo, k dispozici dají i Unreal editor, který bude totožný s tím, na kterém vytvářeli celou hru. Nabídnou i zdrojový kód a 50 GB assetů ze hry.

"Klíčové je, že jakmile XCOM 2 vyjde, budete mít stejné nástroje, které jsme měli při vývoji hry," prozradil Jake Solomon, hlavní designér. "Chceme vám pomoci udělat XCOM 2 ještě lepším." Když se na setkání s vývojáři objevili moddeři, zeptali se například, zda nástroje půjdou použít pro vytvoření třeba kooperativního módu. Dostalo se jim kladné odpovědi. Stačí, když zajistí matchmaking server.

XCOM 2 vychází 5. února 2016 a hru na Alza.cz si můžete předobjednat zde za 999 Kč.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna