Tvůrci Ghost Recon Wildlands o svobodě při řešení situací

Odpovědi na dotazy.

Určitě jste také rádi, že se po měsících ticha znovu ozývá vojenská týmová akce od UbiSoftu. Přinejmenším to je znamení, že její původní koncept stále pokračuje a nedochází k nějakému masivnímu přepracování, např. po ohlasech publika na E3 (oznámení zde), jako tomu někdy u tohoto výrobce bývá.

Jak tedy v Ghost Recon Wildlands bude fungovat postup vpřed? "Příběh bude nelineární, takže hráči mohou řešit různé situace v libovolném pořadí. Systém se točí kolem destabilizace kartelu a rozpoutání chaosu, takže cokoli v herním světě uděláte, bude podporovat to hlavní vyprávění. Navíc vše má své konsekvence. Určitě znáte filmy, jak malý tým dokáže náhle vyprovokovat změny, které vedou k podkopání celé struktury. Dáme hráčům konečný cíl a necháme na nich, jak se k němu dopracují."

Máte-li třeba zaútočit na kemp a získat informace, nabízí se celá řada možností, jak toho dosáhnout. Rozpoutat vzpouru a vzít na pomoc těžké dělostřelectvo. Nebo na druhé straně spektra aplikovat kradmý postup, udělat průzkum z vrtulníku pro zjištění pozice nepřátel a pak provést výsadek za nepřátelskými liniemi s nočním viděním, nezabít nikoho a odnést si pouze to, co potřebujeme, bez vyvolání poplachu.

Hra vyjde pro PC, PS4 a X1 nejdříve příští rok - objednávejte na Alza.cz.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Death Stranding Directors Cut PC s upřesněným datem

+ cena za upgrade, HW nároky, přenos savů.

Mortal Kombat 12 vyzrazen přímo producentem z NetherRealm Studios

Fotka jeho stolu zahrnovala monitor, kde byl email s přísně tajným materiálem k MK12.

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna