Procedurálně generované planety Star Citizen

Dvě názorná videa.

Chris Roberts a Cloud Imperium Games, kteří nedávno oslavili překonání milníku 100 milionů dolarů od podporovatelů, představili procedurálně generované planety pro Star Citizen. Tak jako v konkurenčním Elite Dangerous zde funguje hladký přechod z dalekého vesmíru až na samotný povrch planet.

Vše, co vidíte ve dvou videích okolo, pochází přímo z enginu a je počítané v reálném čase. Jelikož by se načtení všech planet nikdy nemohlo vejít do paměti, tvůrci si pomohli trikem právě s procedurálně generovanými částmi planet, na které se zrovna kamera dívá.

Prohlédnout si také můžete galerii lodí ze streamu.

Reklama

Související obsah

PovinnostRECENZE Half-Life: Alyx

Už nic nestojí mezi vámi a zážitkem.

Koronavirus neovlivní start PlayStation 5 ani Xbox Series X

Ale co startovní hry? Vyjádření Microsoftu a Sony.

Hardwarový týdeník hráčů - 12/2020

Zvuková karta pro hráče, AMD zvyšuje náskok, notebook Asus...

O evoluci Kings Bounty 2: od Heroesů až po Kingdom Come

Druhý, "retro" vývojářský deníček.

Také na webu...

Hardwarový týdeník hráčů - 12/2020

Zvuková karta pro hráče, AMD zvyšuje náskok, notebook Asus...

Nalezen plakát na kampaň Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered

V souborech posledního updatu loňského dílu.

Unikl termín Dark Pictures: Little Hope

Už docela brzy + další info, obal.

O multiplayeru Microsoft Flight Simulator 2020

Objasněny režimy či technologie.

- komentáře (3)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna