Stížnosti na krátkost příběhového DLC pro Batmana

Moc se s ním nepředřeli.

1

Po víkendovém vábení od tvůrců panovala u Season of Infamy docela vysoká očekávání. Ale jak se ukázalo, spíš přidělalo Batmanovi (Alza.cz) další vroubek, než že by to bylo opravdové vyvrcholení Season Passu.

První lidé, kteří si změnili časové pásmo na konzoli na Austrálii či Nový Zéland, aby si mohli DLC stáhnout dříve než ostatní, hlásili, že se Rocksteady s Warner Bros dvakrát nepředřeli.

Příběhová mise pro každého ze čtyř nových zlosynů měla prý zabrat jen 20 minut k dokončení. V přídavku je prý jen 1 tank boss bitva a 1 běžná bitva s bossem.

Poté, co se na YouTube objevily průchody celým DLC, se údaj o délce trochu narovnal - na 28 minut u Croc, 23 minut u Mad Hatter, 25 minut u Mr. Freeze a nějakých 40 minut Ra's Al Ghu.

Ačkoli hraní u každého trvá mírně odlišně kvůli různému tempu, celkově to dělá pouze něco přes hodinu. Když si vzpomenete na Mr. Freeze DLC ze staršího dílu Batman: Arkham Origins, tak to samotné mělo dvě hodiny.

Na Warner Bros se tak opět snesla vlna kritiky, že sice každý měsíc sypou rekordní počet mikro DLC, ale tím to končí. Někteří hráči proto vyhrožují, že si Season Pass budou raději v budoucnu kupovat jen od firem typu CD Projekt RED či From Software, kde mají jistotu, že za nemalé peníze dostanou adekvátní protihodnotu.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (12)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna