Mod vrací do Fallout 4 starý způsob dialogů

Nová verze i pro překladatele.

Bethesda v posledním dílu slavné série změnila řešení větvených dialogů, což se ne každému zamlouvalo. Namísto toho, abyste dopředu znali celou větu, co vaše postava řekne, si vybíráte pouze jedno z témat, kam rozhovor příště směřovat, a teprve pak váš hrdina pronese předpřipravený dabing. Tento systém prý některé hráče Fallout 4 (Alza.cz) odcizuje od jejich postavy.

S populární modifikací Full Dialogue Interface, která včera vyšla v nové verzi, se vše vrátí do starých kolejí, takže budete předem vědět kompletní znění toho, co můžete či nemusíte pronést. Můžete tak činit edukovanější rozhodnutí, kterou možnost z nabízených zvolit, protože leckdy závěr věty zavede debatu někam úplně jinam.

1

Příklad: v základním Falloutu 4 se jako jedna z voleb nabízela sakrastická odpověď. S nainstalovaným modem FDI ale ještě před výběrem znáte text dané odpovědi, která sarkasticky zní "Paráda, vypadá to, že zde máme hrdinu".

Na Kotaku se můžete podívat na to, jak se oba systémy dialogů liší. Možná půl milionu downloadů (!) přiměje výrobce, aby ten původní dovolil časem aktivovat přímo v nastavení hry, aby vůbec mod nebyl potřeba...?

A co vlastně překladatelé do češtiny, nemotivuje je k ponoření se do práce, když u nové verze modu z 29.12. jsou zahrnuty i různé jazykové lokalizace, takže by teď mělo být vše snazší než dříve?

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (7)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna