Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Prý více offline obsahu do Star Wars Battlefront

A vyexpedoval 12 milionů kusů?

Na přelomu roku se k této hlavně multiplayerové střílečce z Hvězdných válek objevily dvě zprávy, které mají společné to, že pocházejí z poněkud pochybného zdroje.

Nejprve jeden fanoušek zveřejnil svou údajnou konverzaci se zákaznickou podporou EA. Když se ji optal, zda je něco pravdy na spekulacích o chystaném singleplayerovém/offline rozšíření Star Wars Battlefront (Alza.cz), dostalo se mu odpovědi: "Vývojáři na této věci stále pracují a učinili v tom slušný pokrok, ale přesný termín tohoto updatu nemám."

Vše je potřeba brát se značnou rezervou, protože pracovníci na podpoře obvykle jedou jen dle připravených not, aby uspokojili zákazníky, a nemají vůbec ponětí o dění či plánech ve vývojářském studiu (viz třeba situace kolem GTA 5 PC). Je možné, že došlo k špatnému pochopení otázky nebo jen k nějakému osobnímu odhadu. V základním SWBF moc zábavy pro fandy singleplayeru nebylo.

Analytik Michael Pachter zase na sebe upozornil predikcí zveřejněnou ve Fortune, že Star Wars Battlefront by nyní mohl být už na 12 milionech vyexpedovaných kusech (do distribuční sítě, nikoli prodeje koncovým zákazníkům). To je mnohem vyšší číslo, než všichni dosud předpokládali, a EA by tak zbýval jen pouhý milion k naplnění cíle do konce fiskálu 31. března 2016, což by za tři měsíce měla být hračka.

Ví se o tom, že Pachter chodí s důležitými lidmi z branže a EA na obědy či večeře, takže jistě disponuje nějakými interními informacemi. Může jim také ale sloužit jako takový užitečný idiot, přes kterého vypouštějí ven vlaštovky, které mají uklidnit trh po nedávných zvěstech o údajně nenaplněných prodejních cílech této hry, když sami k tomu nic říkat nechtějí (jen že největší premiéra Star Wars hry v historii).

Dle zjištění Pachtera prý SWBF vyexpedovalo zhruba 6 milionů kusů v listopadu a dalších 6 milionů o Vánocích, ale ty už byly s třetinovou slevou (proč by ale nastala, pokud by hra tak dobře frčela??). Každopádně při udržení průměrné ceny 55 dolarů by se jednalo o tržby ve výši 660 milionů dolarů.

Read this next