Singleplayer schramstne tři čtvrtiny rozpočtu na vývoj

Proto se už moc nedělá.

Už se na tohle téma vyjádřily různé osobnosti herního průmyslu včetně třeba Kena Levineho. A odpovědi všech, proč v čím dál více hrách chybí singleplayerová kampaň, se víceméně shodují.

"Náklady na vývoj kampaně většinou tvoří tři čtvrtiny celkového rozpočtu na vývoj hry," řekl pro PCGamer na víkendové akci PAX South CliffyB, autor Gears of War a nynější tvůrce Lawbreakers, samozřejmě bez singlu.

Zdůraznil, že je to problematické, když kampaň projdete ani ne za víkend a pak trávíte zbytek času v multiplayeru.

V poslední době absentoval klasický singleplayer u TitanFall, Star Wars Battlefront, The Division či Rainbow Six Siege, ale tento trend na poli FPS se zase obrací a řada her kampaň do hry přidává dodatečně, viz například situace u Evolve, Battleborn nebo Far Cry Primal, kde naopak nebude žádný online komponent.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (17)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna