EA: Need for Speed PC není jen opožděnou konverzí

Vypíchli nám pár rozdílů.

Vlastní zpráva - V redakci jsme se zabývali, jestli se nějak více věnovat těmto závodům, když to je pouze o půl roku opožděná konverze z konzolí a ty obvykle moc čtenáře netankují, což vždy vídáme z interních statistik. Do debaty posléze vstoupil zástupce polských EA, který prohlásil:

"Není to port. Mrkněte se, jaké tam jsou rozdíly. Je tam řada vlastností, které jsou specifické na PC."

Když jsme se zeptali, o jaké úpravy hratelnosti jde a zda se tím náhodou nemyslí pouze ty zdarma dostupné updaty pro PS4/X1 verze, jako naposledy ten ze začátku března s manuální převodovkou, obdrželi jsme od EA konkrétní seznam, o který se s vámi rádi podělíme, abyste také byli v obraze a mohli vše zvážit:

  • Plynulejší běh v 60fps (nedostupný na konzolích)
  • Rozlišení 4K (nedostupné na konzolích)
  • Manuální převodovka (nedostupné na konzolích)
  • Podpora vybraných volantů od Logitech, Thrustmaster a Fanatec (nedostupné na konzolích)
  • Všechny vylepšení a vychytávky pro hru z mezidobí, vč. Icons a Legends updatů

Paradoxní jinak je, že konzolové verze NFS z listopadu byly tento týden v domácích obchodech zlevněny na výhodných 1199 Kč (Alza.cz), takže dnes vycházející PCčková krabicovka je s 1249 Kč o něco dražší, většinou to bývá opačně.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (9)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna