Grafik DICE předělal prostředí z Bloodborne do Unreal Engine 4

Vypadá lépe než předloha.

Simon Barle, talentovaný grafik prostředí ze švédského studia DICE (autoři Battlefieldu či SW Battlefront) experimentoval s enginem od Epicu tak daleko, až do něj přetvořil level Hunters Dream z PS4 exkluzivity Bloodborne:

Pro srovnání, předloha z Bloodborne - obrázky si otevřete v novém okně pravým myšítkem:

4

A ještě video... DICE prostě minulý týden nakopali všem ostatním zadnici:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Pořízeno z Photo módu Death Stranding PC

Proč se to přirovnávalo k sledování filmu...

Zdražení Far Cry 6 pro PS5? Kdepak, teď je naopak levnější než běžně, jen za 1160 Kč

Důsledek války obchodů + proč nemusí tankovat cena digitálky.

Na tenký led ruského poloostrova ve SnowRunner

Season 1: Search and Recover už i v pohybu.

- komentáře (7)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna