Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Overwatch nejžádanější betou jara

Porovnání s jinými.

Konání betatestů se stalo regulérním a účinným marketingovým nástrojem, který supluje (později prodejům škodící) dema a který dokáže přivést k novým hrám široké publikum jen v době, kdy to je potřeba. Aniž by někdo řešil, že to ve skutečnosti moc betatesty nejsou, když hry jsou dávno dokončené, někdy dokonce obsahově totožné s finálkou (jako v tomto případě), a pouze se ladí poslední drobnosti či testuje zátěž serverů.

Komiksová střílečka Overwatch (Alza.cz) se stala nejpopulárnější otevřenou betou nejen od Blizzardu, ale i celého tohoto jara napříč herní scénou. S 9,7 miliony účastníků na všech třech platformách předhonila ostatní hry.

"Účastníci v betě strávili 5 miliard minut (81 milionů hodin) a sehráli více než 37 milionů intenzivních zápasů," pochlubil se Blizzard.

Pro srovnání, do "bety" Destiny se zapojilo 4,6 milionu lidí (neměla ale PC verzi), do The Division 6,4 milionu, Star Wars Battlefront 9,5 milionu lidí a do Gears of War 4 v dubnu 1,6 milionu.

Paradoxní zde je, že Overwatch beta dosáhla o něco vyššího čísla, než kolik má The Division registrovaných uživatelů, i když to nejde poměřovat, jedno je přístupné zdarma a druhé je placené. Overwatch bude venku 24. května.

Read this next