Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Oživení Prey potvrzeno

Zápletka jak System Shock?

Jak napovídaly různé signály kolem domén a podobně, Bethesda probudila problematickou (v roce 2014 pozastavenou) sci-fi akci Prey 2 z dlouhého zimního spánku. Bude se nyní jmenovat jednoduše jen Prey a vyvíjí ji studio Arkane v Austinu od nuly (není to pokračování ani remake). Vyjít by měla v roce 2017 a více se dozvíme na QuakeConu. Nový předrenderovaný filmeček z E3:

Watch on YouTube

Píše se rok 2032 a jste na vesmírné stanici Talos 1 na oběžné dráze, kde se nechtěne stanete klíčovou postavou v tajemném experimentu, který se pokazil. Místa se totiž náhle zmocnili mimozemšťané, kteří vás nahánějí, a musíte se spolehnout na své smysly, zbraně a schopnosti ovlivňující mozek, abyste přežili. Budete odhalovat temná tajemství stanice i své minulosti. Záležet má hlavně na vaší improvizaci za pomoci nástrojů nalezených na stanici, způsob hraní jinak bude pouze na vás. Že by tedy takové Dishonored ve vesmíru, navíc od stejného studia... nebo spíš něco jako System Shock?

Pozitivní zprávou určitě je, že na Prey pracuje veterán Chris Avellone, ředitel tvůrců Planescape Torment a Fallout 2, mj. také vývojář SW The Old Republic 2, Alpha Protocol, Pillars of Eternity či Wasteland 2. Níže ještě obal:

Read this next