Proč přesně sklouzlo Horizon: Zero Dawn do příštího roku?

Tvůrci vysvětlují.

Když byl odklad z Vánoc na březen 2017 oznámen, doprovázela to pouze četná klišé. Na E3 se Guerrilla Games rozpovídali o přesných důvodech skluzu Horizon: Zero Dawn (Alza.cz).

Získaných pár měsíců navíc chtějí využít na vyladění questů i mechanizovaných ještěrů, řekli pro GameSpot:

"Ve hře je rozlehlý otevřený svět se spoustou rozdílných regionů, plný spousty questů a různých potvor. Pouhé testování všech těchto věcí je mimořádně časově náročné. Ve hře je toho obsahu, který musíme projít, prostě moc a snažíme se zvednout kvalitu všeho."

Holandské studio se v této PS4 exkluzivitě také pokusí vylepšit úroveň některých příběhových sekvencí a dialogů, stejně jako animace tváří (sledujte 10 minut hraní E3 dema).

V současné chvíli se Horizon nachází ve fázi pre-alfa, což prý s dvěstěhlavým vývojářským týmem poskytuje dostatek času, aby do konce zimy všechno stihli, jak si představují.

Už prý jen ta samotná změna žánru z first-person stříleček Killzone do otevřeného světa s akčním RPG jim dává zabrat - aby mohli přinést čerstvý mix ingrediencí, sledovali dokumentární přírodovědné filmy od BBC, stejně jako studovali sci-fi prvky s roboty. A proč je hlavní hrdinka ženou? To prý nemáme řešit, hlavní má být její osobnost a původ z domorodého loveckého kmene.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Poptávka po Xbox Series bude převyšovat nabídku několik měsíců. A odchod šéfa Halo Infinite

+ 500 tisíc hodin testování vyústilo ve finální seznam zpětně kompatibilních her, Snoopy Dog napodruhé.

Cyberpunk 2077 na PC by klidně mohl vyjít včas, viník je jinde

+ výhrůžky smrtí tvůrcům, jak to bylo s komunikací?

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna