Ford zneužil artwork z Firewatch

A ještě se vymlouvá.

Jak zařídit pořádné zviditelnění vozů své značky u herní komunity? Jde to i snáz než domlouvat se s Microsoftem na partnerství v souvislosti s odhalením Forza Motorsport 6, ale je s tím spojena ostuda.

Někomu ve Fordu se zalíbil nosný artwork s divočinou z únorové hry Firewatch až tak moc, že ho použil v oficiální reklamní kampani. Jak ve srovnávacím videu, které je i nyní kupodivu stále k dispozici a viděly ho už dva miliony lidí, tak v emailovém newsletteru zákazníkům.

Malé nezávislé studio Campo Santo uvedlo, že k tomu svolení nedalo, takže jde o takovou úsměvnou krádež ze strany Fordu.

Ten se brání slovy, že prý obrázek našel na nějakém webu sdružujícím wallpapery. Tvůrci hry nicméně namítli, že to není pravděpodobné, protože se v reklamě prý vyskytuje i grafika, která je nyní dostupná jen z oficiální stránky Firewatch. Ford se jim později omluvil a studio to přijalo.

1

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (4)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna