Dosud to byl takový sympatický chlapík, ale jak se zvyšuje stres kolem blížícího se vydání, Sean Murray a Hello Games se dostávají do menší války s hráči jejich titulu.

Kdo si sehnal No Man's Sky (Alza.cz) z některého obchodu předčasně, bude od tvůrců za své hraní v předstihu potrestán tím, že dnes dojde k vyresetování oficiálních serverů. Udělat něco takového den před vypuštěním je dost nestandardní krok, obvykle se to děje spíš po skončení betatestu apod.

Smazání serverů by nemělo ovlivnit vaše uložené pozice a postup hrou, ale přijdete o tzv. discovery online storage - čili to hlavní, proč se vlastně hra hraje. Vámi objevené a pojmenované planety tím budou poslány k šípku, po resetu už nebudou existovat.

Sean Murray také znovu apeloval na Twitteru, abyste nevěřili raným recenzím: "Pokud hrajete či recenzujete naši hru bez updatu, na uniklé kopii, prosíme, nedělejte to. Není to tím, co ve hře zažijou běžní hráči."

Zdá se, že výrobce se opravdu hodně bojí kritiky z recenzí (budou včas nebo ne?), které budou posuzovat hru bez prvního patche. Když se mu některá nebude líbit, může jednoduše říct - podívejte se, varovali jsme předem, že nemají hrát bez patche, současná verze s updatem je úplně jiná, než jak o ní píší novináři. Je s podivem, že si tohle nějak nepohlídal a neznemožnil hraní až např. po aktivaci v oficiální den vydání.

Ten se také na PC znovu o něco posunul, nakonec celosvětově až 12. srpna. Prý to je důležité, aby hra byla v pořádku a dostali jste tu nejlepší možnou verzi, jak to je jen možné. I z tohoto číší určitá nezkušenost malého studia, které raději nemělo nic slibovat, dokud si nebude stoprocentně jisté, že to stihne.

Reklama

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director