Skyrim Special Edition: Jak ustojí PS4 a Xbox One porovnání s PC verzí na max?

Jak si stojí special edition na konzolích a PC?

PS4 a Xbox One používá stejné textury a má stejně kvalitní efekty, obě verze mají také nativní 1080p rozlišení. Bohužel hra používá implementaci anti-aliasingu, díky které nepůsobí obraz tak ostře, jak by člověk od 1080p rozlišení očekával. Prohrává v porovnání s MSAA anti-aliasingem v původní PC verzi Skyrimu.

PC verze už neumožňuje zapnou MSAA a i nejvyšší AA je stejné, jako na konzolích. V rozlišení 1080p je tedy i na PC obraz o něco méně ostrý, ale tento problém mizí ve vyšších rozlišeních. Výhodou PC verze je tedy nastavit vyšší rozlišení než 1080p.

PlayStation 4Xbox OnePC
PlayStation 4Xbox OnePC
PlayStation 4Xbox OnePC
PlayStation 4Xbox OnePC
PlayStation 4Xbox OnePC
PlayStation 4Xbox OnePC

Hra také mnohem snadněji udržuje 30 fps než na starých konzolích. Je škoda, že nová verze neumí 60 fps, ale dá se to předpokládat - hra běží na stejném enginu, na kterém běžel už Oblivion a Fallout 3.

PC verze samozřejmě dokáže běžet 60 fps.

Podívat se můžete také na porovnání PS4 verze s původní PC verzí:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna