Jak dokáže PlayStation 4 Pro vylepšit PlayStation VR hraní?

Digital Foundry testuje PSVR hry na nové konzoli.

Digital Foundry předem upozorňuje, že je třeba vzít v potaz, že jsme teprve na začátku existence PSVR a PS4 Pro, takže ani vývojáři ještě nemají takové rozpočty, které přijdou až s tím, jakmile bude mít více lidí obě zařízení. Přesto už nyní je patrné, že u některých titulů vypadá virtuální realita na PS4 Pro lépe.

Robinson: The Journey renderuje na PS4 Pro hru ve vyšším rozlišení a vzhledem k tomu, že na PSVR sledujete obraz velmi zblízka, čím vyšší rozlišení, tím lépe vnímáte obraz. Robinson má také lepší filtraci textur a vidíte více do dálky než na PS4.

Battlezone také zvýšil rozlišení, takže dostáváte pro každé oko supersamplovaných 960x1080 pixelů. V kokpitu je také zlepšeno dynamické osvětlení, které je na PS4 aktivováno pouze v animacích na základně. Na PS4 Pro i během hry.

Rigs také přidává na PS4 Pro lepší rozlišení a to je vše, ale pro PSVR je skutečně rozlišení zásadní, takže to vlastně stačí.

Reklama

Související obsah

Shrnuty první recenze Horizon Zero Dawn PC - jak to dopadlo?

+ 20 minut z hraní konverze, zatím technické potíže, 4 screenshoty.

Pirátství za neúspěch Someday You'll Return nemůže, myslí si zkušení čeští vývojáři

Hledali by spíš chybu jinde. Kde přesně? A dá se s tím něco dělat?

Tormented Souls se pokusí napodobit Silent Hill

Klasický survival horor oznámen + trailer.

Jak to bude dál s placením za Xbox Live?

Oficiální stanovisko Microsoftu.

Také na webu...

Shrnuty první recenze Horizon Zero Dawn PC - jak to dopadlo?

+ 20 minut z hraní konverze, zatím technické potíže, 4 screenshoty.

Jak to bude dál s placením za Xbox Live?

Oficiální stanovisko Microsoftu.

Tormented Souls se pokusí napodobit Silent Hill

Klasický survival horor oznámen + trailer.

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna