Porsche: Exkluzivita EA na hry letos končí

Otevře to dveře simulacím.

Končí éra, která trvala dlouhých deset let. Výrobce Need for Speed a Real Racing už nebude omezovat snahy ostatních studií ohledně použití vozů od této automobilky v jejich hrách.

1

EA na přelomu roku vyprší exkluzivita na Porsche. Jeho zástupci nechali spolupráci a licenční práva vyšumět do ztracena, protože prý měla hodně daleko do ideálu. Ani jedna strana si nepřála její pokračování, takže společně dospěli k jejímu tichému ukončení.

Tuto zprvu nenápadnou, ale klíčovou novinu uvádí reportáž německého webu SpeedManiacs, která čerpá z rozhovorů se zástupci automobilky i z návštěvy italského studia Kunos Simulazioni, tvůrců Asseto Corsa (Alza.cz). Ti se stali už dříve jejím důležitým partnerem (po několika DLC a dohodě o tzv. Pro verzi těchto simulátorů v kioscích Porsche Experience po celém světě).

2

"Po 10 letech absence Porsche ve skutečných závodních simulacích konečně nastane změna situace. Bude možné nabídnout tyto vozy ve vícero různých titulech, čímž se stav diverzifikuje, a změní se tím i vztahy s ostatními vývojáři," řekl Sebastian Gerhart ze SpeedManiacs.

Nic tak už nebude bránit v obsažení Porsche například v Project CARS 2, na což vábil šéf Slightly Mad Studio, Ian Bell. Logicky se nabízí i zahrnutí do odloženého Gran Turismo Sport (Alza.cz), ostatně Kazunori Yamauchi je velkým fandou značky a měl své osobní GT3 vymodelované v Gran Turismo 3.

3

Dosud se luxusní vozy od Porsche objevovaly spíš jen v placených přídavcích (třeba pro Forza Horizon 2 či Motorsport 6, i na uniklých obrázcích z menu Horizon 3), na něž se zřejmě exkluzivita EA nevztahovala, ale obvykle nebyly (či nesměly být?) v základních verzích her od jiných výrobců než právě Electronic Arts.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna