Horizon Zero Dawn s procedurálním generováním

Jak se to projeví?

Grafický čip v PlayStation 4 se pořádně zadýchá. Vlajková zimní exkluzivita, dnes posunutá o pár dnů dříve (na 1. března) celosvětově, totiž využije pokročilý systém vlastní výroby pro ztvárnění herního světa.

V Horizon Zero Dawn (Alza.cz) bude procedurální technologie založená na GPU, která se postará o vytvoření hustě osázeného prostředí okolo vás přímo v moment, když někudy procházíte.

Programátor technologie Jaap van Muijden z holandských Guerrilla Games to prozradil WCCFTech a více o tom pohovoří na konferenci GDC.

"Dynamicky vyrenderujeme svět plný divoké zvěře, efektů, zvuků a různých hratelnostních prvků. Nebude to zdaleka jen o skalách a stromech."

Vše bude vycházet z algoritmů v editoru, kde grafici definují pravidla, co se má vedle vás kdy zobrazovat. Vykreslení lesa či změna směru cesty má být stejně jednoduchá jako přesunutí hor či přeměna pouště v tropickou bažinu.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Poptávka po Xbox Series bude převyšovat nabídku několik měsíců. A odchod šéfa Halo Infinite

+ 500 tisíc hodin testování vyústilo ve finální seznam zpětně kompatibilních her, Snoopy Dog napodruhé.

Cyberpunk 2077 na PC by klidně mohl vyjít včas, viník je jinde

+ výhrůžky smrtí tvůrcům, jak to bylo s komunikací?

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna