Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Horizon Zero Dawn s procedurálním generováním

Jak se to projeví?

Grafický čip v PlayStation 4 se pořádně zadýchá. Vlajková zimní exkluzivita, dnes posunutá o pár dnů dříve (na 1. března) celosvětově, totiž využije pokročilý systém vlastní výroby pro ztvárnění herního světa.

V Horizon Zero Dawn (Alza.cz) bude procedurální technologie založená na GPU, která se postará o vytvoření hustě osázeného prostředí okolo vás přímo v moment, když někudy procházíte.

Watch on YouTube

Programátor technologie Jaap van Muijden z holandských Guerrilla Games to prozradil WCCFTech a více o tom pohovoří na konferenci GDC.

"Dynamicky vyrenderujeme svět plný divoké zvěře, efektů, zvuků a různých hratelnostních prvků. Nebude to zdaleka jen o skalách a stromech."

Vše bude vycházet z algoritmů v editoru, kde grafici definují pravidla, co se má vedle vás kdy zobrazovat. Vykreslení lesa či změna směru cesty má být stejně jednoduchá jako přesunutí hor či přeměna pouště v tropickou bažinu.

Read this next