UPDATE - nahrávka nyní už v lepší kvalitě na YouTube:

Původní zpráva 1.3. - Šéf Gearboxu Randy Pitchford dnes večer vystoupil na GDC konferenci Unreal Enginu se zásadním odhalením - jejich nové nadstavby Unreal Enginu 4 pro využití v Borderlands 3. A ukázal toho více, než se dopředu doufalo:

1
2

Sice dopředu varoval, že nic z toho, co vidíme v rozpracované verzi, nemusí figurovat ve finální hře (poučení z Aliens?). A že to je pouhá demonstrace pokroku ve vývoji. Samotná hra (pravděpodobně Borderlands 3) má být daleko ještě aspoň 18 měsíců, tzn. bude to titul na Vánoce 2018.

Vše se odehrává na nějakých nových planetách, ale tu postavu, kterou tech-demo zachycuje, prý znáte. Jen ji záměrně není vidět do obličeje, aby nebyla vyzrazena. Některé scény nemají zapnuté všechny zamýšlené efekty, jelikož se teprve vše rodí.

3
4

Nová technologie posune dřívější celshading na vyšší úroveň díky stínům v reálném čase, což naznačuje dynamickou změnu denní doby. Také dokáže simulovat fyziku v závislosti na podmínkách na planetách (jiné umístění Měsíce i slunce než na Pandoře), mezi nimiž nejspíš bude možné cestovat.

5
6
7
8

Poslední obrázek níže je pak určen pouze pro srovnání, když efekty vypnuli. Je to jen základní scéna, se kterou pracují, bez nanesení postprocessing a dalších efektů.

9

První Borderlands vyšly ve 2009, dvojka ve 2012 a odbočka The Pre-Sequel ve 2014. Z dřívějška víme, že na Borderlands 3 dělá umělecký ředitel Scott Kester, který stál za Battleborn, a že příběh píše Mikey Neumann.

V záznam vysílání přes Twitch je zmíněné tech-demo v pohybu - začíná v jedné hodině a čtvrté minutě:

Sledujte živé video z kanálu UnrealEngine na www.twitch.tv

Reklama

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director