Reboot System Shock přešel na Unreal engine

+ pre-alpha trailer.

Unity je prý bezvadným enginem, ale když je na konzolích (jejichž verzi mnozí podporovatelé na Kickstarteru chtěli) ve FPS žánru potřeba dosáhnout vizuální kvality i výkonu, tak bohužel nedostačuje. Proto se Nightdive Studios rozhodli pro riskantní krok a to přejít v půlce vývoje na osvědčený Unreal Engine.

Prý bylo menším zlem tuto změnu udělat teď než později. Roli sehrálo i to, že na podzim probíhal nábor vývojářů, kteří si s Unrealem rozumí více, a byli vybráni ti, kteří mají zkušenosti z tvorby Fallout New Vegas. Zvažoval se i Lumberyard engine.

Nový vzhled rebootu sci-fi klasiky dokládá pre-alpha trailer výše. Testovací level System Shock na Unreal Enginu se připravoval od října, kdy rozhodnutí padlo, což naznačuje zdržení vývoje nějakých pár měsíců, ale nadále platí vypuštění koncem 2018.

"Originál měl spoustu otevřených oblastí k prozkoumání, ale některé byly omezené či zabarikádované. V rebootu vám budeme moci stanici otevřít mnohem více, byť stále nepůjde o typický otevřený svět," uvedli tvůrci pro Polygon. Screenshoty z aktuální verze:

1
2

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna