16 minut hraní Middle-Earth: Shadow of War

+ LETMÉ DOJMY Z PŘEDVÁDĚČKY.

Warner Bros úderem patnácté hodiny zveřejnili očekávané první záběry přímo z hraní Middle-Earth: Shadow of War (Alza.cz), srpnového nástupce Shadow of Mordor pro PC/PS4/X1. A jedná se hned o šestnáct minut z alfaverze, což je vydatná porce, jaká nebývá zvykem:

Podle novinářské předváděčky, na kterou byl Eurogamer pozván do filmového multiplexu v San Franciscu na 4K projektoru (i kvůli avizované podpoře Xbox One Scorpio), bude hra od Monolith Productions ještě hrozivější, krvavější, temnější a epičtější. Příběh začne tam, kde předchůdce skončil. Jen se ranger Talion tentokrát spojí s Celebrimborem v honbě za novým prstenem moci, během čehož budou nabírat členy postupně rostoucí armády.

1

Demo se odehrávalo při putování do gondorského města (pár hodin po úvodu hry), kterého se zmocnil Dark Lord Sauron a transformoval ho v pevnost Witch Kinga. Zatímco první díl série vynikal Nemesis systémem, který si pamatoval vaše osobní střety s různými nepřáteli a jejich nohsledy, v Shadow of War je rozšířen na pevnosti, unikátní doupata protivníků. Ta jsou proto plně přizpůsobitelná (hořící šípy, olej atd.) a upgradovatelná, což prý každý útok i obranu udělá novým unikátním zážitkem, i díky různě velké armádě nabrané v průběhu hry.

2

Orkové mají být v pokračování osobitější a spadají pod různé kmeny, které soupeří mezi sebou, což opět ovlivní Nemesis systém. Někteří dokonce vyrazí do bitvy na divokých zvířatech (půjde osedlat i draky) či na válečných strojích. Rozšířený systém Nemesis má přitom sledovat širší paletu chování, např. zášť - necháte-li v bitvě zemřít jejich druha, později ve hře se vrátí s pořádnou odplatou. Minule byl Nemesis hlavně o pomstě, teď má být vychytanější, i v závislosti na momentálně vzniklých či rozbitých spojenectvích na bojišti.

3

To vše, včetně většího důrazu na RPG (brnění, loot, přizpůsobení postav), má zajistit pestřejší střety s nepřáteli a větší flexbilitu v tom, koho najmete z právě nabízených možností okolo vás. Válečný troll prorazí obranu, nabraný zvěd zase infiltruje cizí pozice. I samotný průběh bojů působí různoroději než minule a byť tu stále poznáte inspiraci Batmanem, už není tak okatá. Opět záleží na vás, jak zneškodníte vládce nad tou kterou oblasti - ať už za pomoci prstenu pro jejich zlanaření, obyčejné zabití či zahabení, čímž zredukujete jejich vliv v celém herním světě.

Sledujte také: Shadow of War už v oficiálním oznamovacím filmečku, Vyzrazeno Middle-Earth: Shadow of War, Dozvuky Shadow of War: první hra pro Scorpio, s Play Anywhere + HW nároky.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (9)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna