Jak by vypadal Assassin v Unreal Engine?

Zkouška od grafičky Gearsů.

Populární historicky-naučná série od UbiSoftu vždy běží na enginu vlastní výroby tohoto francouzského výrobce, s čímž jsou spojeny určité klady i zápory, viz třeba známá kompilace chyb z Unity.

Ale jak by to asi vypadalo, pokud by Assassins Creed (Alza.cz) přešel na průmyslový standard v podobě Unreal Engine 4?

O to se pokusila Sarah Mai, grafička (přesně VFX Artist) z kanadského studia The Coalition stojícího za Gears of War 4 a Ultimate Edition.

S experimentem ji pomohlo pár kolegů, kteří se v kraťoučkém videu inspirovaném AC postarali o prostředí a dodatečné efekty.

Líbí, nelíbí? Za nás říkáme, že je dobře, že Assassin jede na vlastní technologii, protože se díky tomu aspoň vizuálně liší od poněkud generické produkce zbylých her.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Battlefield 2042 už přišel o dvě třetiny hráčů a další nepřející data

+ zatím největší patch, kritika tragického startu a DICE už nejsou tím, čím bývali.

Horizon: Forbidden West proklepnuto ratingovou organizací v Austrálii

Takže odklad z února by tím pádem už hrozit neměl.

- komentáře (5)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna