Slavný japonský vývojář Fumito Ueda poskytl rozhovor Eurogameru ohledně předělávky jeho staršího dítka Shadow of the Colossus pro PlayStation 4, která byla ohlášena během E3.

Prý poslal do Sony interní seznam přání, co vše by chtěl v remaku změnit. Chystá ho totiž jiné studio Bluepoint, které se na tyto modernizace specializuje. Ovšem nikde prý není zaručeno, že ho Sony vyslyší a že ty jím požadované prvky do hry skutečně implementuje...

"Nemohu teď specifikovat, o co přesně v tom mém seznamu jde, protože pokud by se ve finálce příští rok neobjevily, mohl by to pak být problém," řekl EG na konferenci Gamelab v Barceloně za pomoci překladače.

Jak známo, Ueda se vývoje předělávky neúčastní, protože se soustředí na vlastní nový projekt (nevyloučeno že multiplatformní), ve kterým prý řadu věcí dělá "jinak" a vyrábí nejprve prototyp namísto krátkého filmečku pro vizuální styl. Sony už dříve uvedla, že nic z obsahu Shadow of the Colossus (Alza.cz) nebude odlišné, pouze se změní grafické podklady.

"Ve hře je 16 nepřátel a s tím úzce souvisí příběh o 16 nepřátelích. Čili na tom se nic nezmění, hra je kompletní s tímto počtem nepřátel a je to takhle OK," řekl EG v reakci na dotaz, jestli třeba nějaký protivník na PS4 nepřibude.

Reklama

O autorovi