Prequel Life is Strange bez cestování časem

Proč?

Na E3 představené Life is Strange: Before the Storm (Alza.cz) nebude na rozdíl od původní hry obsahovat cestování časem.

Řekl to scénárista Zak Garriss pro GameReactor, kde také vysvětlil jejich motivy, proč tuhle vlastnost do prequelu nezahrnout:

"To, že hrdinka už nebude mít tuto speciální schopnost, pro nás bylo zásadním rozhodnutím. Jsme si však jisti, že jsme udělali správně. Bylo totiž tolik věcí, které nedávaly smysl, když už teď po zahrání originálu víte, kým Chloe je."

Tvůrci se domnívají, že jádrem Life is Strange bylo vždy něco jiného než přetáčení v čase - např. vizuální stránka, někeré témata či surealistický nádech. Neznamená to však, že by se úplně vzdali nadpřirozena, i v Before the Storm budete prozkoumávat svět normálníma a speciálníma očima Chlose, což někdy povede k divným a překvapivým výsledkům. Fanouškům se to prý bude určitě líbit.

Prequel (20 minut hraní) má mimochodem oproti základnímu Life is Strange značně zvýšené hardwarové nároky, co se týče např. RAM či procesoru, což souvisí s novým enginem, na němž vzniká.

1

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (3)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna