Jak velká je mapa Assassins Creed Origins?

A další nové info.

Šéf vývojářů Ashraf Ismail zavítal do podcastu Game Informeru, aby tam odpověděl na všetečné otázky o Assassins Creed Origins (Alza.cz) nad rámec preview či půlhodinového dema. Je skálopevně přesvědčen, že hra by se klidně mohla prodávat za dvojnásobnou cenu a že z ní bude kandidát na Hru roku.

Předně, herní svět letošního dílu je prý větší než v Black Flag (od stejného týmu), ale na velikosti prý nezáleží, důležitá má být nacpanost obsahem. Město z Origins je pak zase minimálně dvakrát větší než předtím Havana v AC4. Memphis má být super-organický, s obrovskými monumenty a tradičním starým Egyptem. Oproti tomu Alexandrie bude moderní a o něco větší než Memphis.

"Je to hlavně o tom, co najdete uvnitř herního světa. Jak moc je živý. Proto jsme veškeré lokality naplnili úkoly, aby každé navozovalo unikátní dojem. Dokonce vám dovolíme vstoupit i do velké pyramidy."

Celá herní mapa se vám otevře brzy po začátku, hned po splnění úvodní mise. Váš orel Senu bude schopen létat neomezeně daleko a ve hře je tlačítko pro jeho rychlé přivolání zpět. Co se týče pasáží z moderní doby, nechce tvůrce nic prozradit, protože to má být překvapení.

Písečné bouře ve hře jsou dynamické: nebudou Bayekovi ubližovat na zdraví, ale zhorší viditelnost jak pro vás, tak pro vašeho pomocníka z ptačí říše. Technologickými výzvami při vývoji prý byl rozsah hry a její pestrost, stejně jako vdechnutí života do Egypta. Jaký je poměr dne a noci ve hře tvůrce přesně neví, ale má to být realistické vzhledem k denním povinnostem a rutinám NPC postav.

Koně i velbloudi budou zranitelní od útoku nepřátel. Krytí nebude jako ve Watch Dogs, jen tzv. měkké krytí za zdmi apod. Po ohlasech na E3 demo prý bude předělána animace pro skrčení hrdiny (vizuálně ho přizpůsobit, jako vousy, spíš možné nebude), i se zohlední jiné reakce, takže finální hra má být mnohem lepší. Extra rok vývoje prý pomůže k většímu vyladění, ale nebyly už během něj přidávány žádné další vlastnosti.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Nečekaný primát Borderlands 3

Nejhledanější na...

Hardwarový týdeník hráčů - 38/2019

Alternativa pro Joy-Cony, vzdělávací podložky, Logitech myš nejen pro hráče.

- komentáře (8)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna