Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Studio, které vytvořilo Mass Effect Andromeda, už neexistuje

Ale BioWare nekončí.

Je to všechno, jen ne překvapení. Alespoň pokud sledujete osud Mass Effect Andromeda, který táhne mnohem více než řada success-stories.

EA oficiálně potvrdili, že BioWare Montreal už dále neexistují. Jeho zbytky včlenili do Motive Studios, takže v tomto kanadském městě už nemají dvě různá studia, nýbrž jen jedno.

Ač to nebylo na plnou pusu řečeno, je to takový trest za neúspěch pokračování slavné sci-fi ságy, jak víme už od května a o čem se firma na fiskálí konferenci moc nechtěla bavit.

"Stavíme v Montrealu nové studio, kam jsme vzali 100 nových lidí mimo EA. Cílem je nová značka okolo Jade Raymond. A právě k nim jsme přidali i BioWare Montreal," snažil se situaci zlehčit finanční ředitel EA Blake Jorgensen - ačkoli je jasné, že pokud by Andromeda (Alza.cz) uspěla, nikdy by k tomuto kroku nedošlo.

Motive Studios jsou jinak docela vytížení: aktuálně dodělávají singleplayerovou kampaň pro Star Wars Battlefront 2, pak zmíněná nová IP a také nová Star Wars hra od designérky Uncharted. Před časem je posílila designérka Portal, Kim Swift.

BioWare ovšem nadále existují, jen budou nadále operovat pouze z Edmontonu, kam se coby šéf po třech letech vrátil Casey Hudson, slavný producent Mass Effect 3, i aby pomohl s Anthem, jehož tvůrce a dlouholetý veterán (9 let ve studiu) Corey Gaspur dnes zemřel.

Mimochodem, pro na dlouho poslední Mass Effect dnes vyšel další patch 1.10, který má okolo giga a upravuje řadu věcí v multiplayeru - výčet změn.

Read this next