Proč jen tři epizody prequelu Life is Strange?

A jak se tváří autoři originálu.

Populární adventurní předchůdce měl pět epizod, takže se na mysl logicky vkrádá otázka, proč bude mít brzký prequel - Life is Strange: Before the Storm (Alza.cz) - pouze tři a bude také o něco kratší (6 až 9 hodin).

Pro GameSpot to objasnili hlavní scénárista a producent z externě najatého studia Deck Nine:

1

"Když jsme se bavili se Square Enix, co by šlo se sérií dál podniknout, nebyla hlavním měřítkem velikost hry. Přednesli jsme tam různé návrhy, ale když pak padlo rozhodnutí zabývat se příběhem Chloe v této konkrétní etapě jejího života, vyšly nám tři epizody jako perfektně padnoucí k tomuto úmyslu a vůbec jsme neřešili, jestli to nemáme uměle prodloužit do pěti epizod."

Před hraním Before the Storm prý nebudete potřebovat znát závěr základní hry, má být pouze na vás, po čem sáhnete jako prvním. Prequel (úvodních 10 minut) nevyzradí nic klíčového z následného příběhu, ale pokud znáte originál, setkáte se se známými tvářemi i lokacemi. Počítá se též s podporou PS4 pro a Xbox One X.

A jak se vlastně na prequel dívají autoři původní hry ze studia Dontnot, kteří se na vývoji nijak nepodíleli, což je poměrně nestandardní? "Před pár měsící jsme zajeli do Paříže s už hotovou první epizodou a dali jim na čtyři hodiny ovladač do ruky. Sledovat je, jak se smějí našim vtipům a jak žasnou v překvapujících momentech, to pro nás byla velká odměna. Měli jsme pocit, že jsme se s fanoušky Life is Strange správně identifikovali."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna