Znovu o boji v Assasssins Creed Origins

Jaký je hlavní rozdíl?

Ashrafa Ismaila bude do října znát jako svého přibuzného, vyskytuje se totiž v tolika videích, že snad ani na vývoj hry nemůže mít čas. Tentokrát nám z pozice šéfa tvůrců znovu poví o bojích v Assassins Creed Origins (Alza.cz).

V předešlých dílech použili systém, že když hrdina provedl útok, spustila se bojová animace vaše i nepřátele, museli jste počkat, až se animace dokončí a pak jste mohli pokračovat. Zde to bude fungovat odlišně (kdykoli máchnete zbraní, provede se to, i když okolo vás nikdo nebude) a čerpat ze systému hitboxů. Takže klíčová má být vzdálenost od nepřátele, rychlost vaší zbraně a váš úhel vůči protivnikům. Už to tedy není jen o míře zranění, nýbrž o dalších parametrech, které si musíte hlídat. Že by taková kopie systému bojů z Dark Souls?

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Dobré ráno s Eurogamerem - neděle, 23. února

Falešné zvěsti o Sony, využití Unrealu v Mandalorian, další milion na GeForce Now, plány tvůrců Shadow Warrior...

Hardwarový týdeník hráčů - 7/2020

RGB herní křeslo. Recenze pasty či top AOC monitor s top cenou.

Rogue Lords od tvůrců Styx ohlášeni

První info o tahovém RPG s přisluhovači pekla.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna